Alfafar entrega los premios de la Feria de la Tapa y el Comercio

Alfafar entrega los premios de la Feria de la Tapa y el Comercio.
  • Han sido premiados los dos mejores diseños de stands y las dos mejores tapas.
Alfafar, 28/06/2017:
L’Ajuntament d’Alfafar ha hecho entrega a los premiados y premiadas en las categorías de mejores tapas y mejores stands de la “Fira de la Tapa I el Comerç”.
Por un lado se ha premiado el mejor stand de la feria, consiguiendo el segundo premio el “Kiosco-Papelería LA FILA” y el primer premio “Quina Dona”. Además, fueron premiadas las dos mejores tapas, quedando en segunda posición, “OLITE 17 GASTRO” con la tapa “Pollo a la Oriental” y en primera posición “LA BODEGUILLA DIVIVI” con la tapa “Asadillo Cordobés”. Ambos concursos fueron votados por las personas asistentes a la feria, durante todo el fin de semana.
Desde l’Ajuntament d’Alfafar se quiere dar la enhorabuena a los establecimientos premiados por su gran labor y esfuerzo. Y también a todas las empresas locales que participaron de esta feria ofreciendo a las y los visitantes lo mejor de cada establecimiento.
PrimerPremioStand
Alfafar lliura els premis de la Fira de la Tapa i el Comerç.
  • Han sigut premiats els dos millors dissenys de stands i les dues millors tapes.
Alfafar, 28/06/2017:
L’Ajuntament d’Alfafar ha fet lliurament als premiats i premiades en les categories de millors tapes i millors stands de la “Fira de la Tapa I el Comerç”. D’una banda s’ha premiat el millor stand de la fira, aconseguint el segon premi el “Kiosco-Papereria LA FILA” i el primer premi “Quina Dóna”. A més, van ser premiades les dues millors tapes, quedant en segona posició, “OLITE 17 GASTRO” amb la tapa “Pollastre a l’Oriental” i en primera posició “LA BODEGUILLA DIVIVI” amb la tapa “Asadillo Cordobés”. Tots dos concursos van ser votats per les persones assistents a la fira, durant tot el cap de setmana. Des de l’Ajuntament d’Alfafar es vol donar l’enhorabona als establiments premiats per la seua gran labor i esforç. I també a totes les empreses locals que van participar d’aquesta fira oferint a les i els visitants el millor de cada establiment.