Estudiantes de Alfafar presentan a l’Ajuntament sus propuestas para un municipio más limpio

Alfafar, 29/01/2020

El alumnado de Primero, Segundo y Tercero de Educación Primaria del centro María Inmaculada de Alfafar ha visitado esta mañana l’Ajuntament para presentar su proyecto “Alfafar limpio” ante el alcalde de Alfafar, Juan Ramón Adsuara, y parte del equipo de gobierno.

Así, las y los estudiantes han expuesto las propuestas que han ideado en el marco de esta iniciativa trimestral que busca aumentar el nivel de limpieza de las calles de Alfafar. Con las ideas que se han expuesto esta mañana en el salón de plenos de l’Ajuntament, el alumnado ha incidido en propuestas que insten a la ciudadanía a dar un correcto uso a las infraestructuras municipales y que inviten a mantener Alfafar limpio.

Esta iniciativa del centro, que l’Ajuntament ha escuchado con interés, busca, además de aumentar el nivel de limpieza del municipio, mostrar a la población más joven cómo funcionan las herramientas de participación ciudadana como vehículo para trasladar propuestas al consistorio o para contribuir a decidir sobre proyectos municipales.

Alfafar, 29/01/2020

L’alumnat de Primer, Segon i Tercer d’Educació Primària del centre María Inmaculada d’Alfafar ha visitat aquest matí l’Ajuntament per a presentar el seu projecte “Alfafar net” davant l’alcalde d’Alfafar, Juan Ramón Adsuara, i part de l’equip de govern.

Així, les i els estudiants han exposat les propostes que han ideat en el marc d’aquesta iniciativa trimestral que busca augmentar el nivell de neteja dels carrers d’Alfafar. Amb les idees que s’han exposat aquest matí en el saló de plens de l’Ajuntament, l’alumnat ha incidit en propostes que insten a la ciutadania a donar un correcte ús a les infraestructures municipals i que conviden a mantindre Alfafar net.

Aquesta iniciativa del centre, que l’Ajuntament ha escoltat amb interés, cerca, a més d’augmentar el nivell de neteja del municipi, mostrar a la població més jove com funcionen les eines de participació ciutadana com a vehicle per a traslladar propostes al consistori o per a contribuir a decidir sobre projectes municipals.