La zona comercial de Alfafar sigue creciendo

La zona comercial de Alfafar sigue creciendo

  • En lo que va de año, Bauhaus y GiFi han confiado en la zona comercial de Alfafar para abrir sus nuevas tiendas.
Alfafar 26/05/2017:
La zona comercial de Alfafar consolida su crecimiento a pasos agigantados en los últimos años. Sólo en lo que va de año, cadenas como Bauhaus o GiFi, han confiado en la zona comercial del municipio para abrir sus nuevas tiendas en nuestro país.
Con una extensión aproximada de 700.000 metros cuadrados, 160 comercios, y una media de 156.000 visitantes de media al día los fines de semana, Alfafar tiene previsto seguir creciendo con la apertura de más establecimientos que han firmado ya su apertura en la localidad y otros tanto en negociaciones avanzadas. Empresas de diferentes ámbitos y sectores piensan ya en la zona comercial de Alfafar por el gran atractivo de ocio y económico que puede representar para sus empresas esta gran zona comercial. El último en hacerlo ha sido la compañía francesa GiFi que el jueves abría sus puertas al público en la que es su primera tienda insignia en España.
Restauración, moda, hogar…etc, todo tiene cabida en la que está ya considerada como la zona comercial más dinámica de España. Y esto se ve en las diferentes empresas que durante los últimos años han elegido Alfafar, municipio valenciano de l’Horta Sud que reafirma su fuerza comercial año tras año.
Alfafar Zona Comercial

La zona comercial d’Alfafar continua creixent.

  • En el que va d’any, Bauhaus i GiFi han confiat en la zona comercial d’Alfafar per a obrir les seues noves botigues.
Alfafar 26/05/2017:
La zona comercial d’Alfafar consolida el seu creixement a passos engegantits en els últims anys. Només en el que va d’any, cadenes com Bauhaus o GiFi, han confiat en la zona comercial del municipi per a obrir les seues noves tendes en el nostre país.
Amb una extensió aproximada de 700.000 metres quadrats, 160 comerços, i una mitjana de 156.000 visitants de mitjana al dia els caps de setmana, Alfafar té previst seguir creixent amb l’obertura de més establiments que han signat ja la seua obertura en la localitat i altres tant en negociacions avançades. Empreses de diferents àmbits i sectors pensen ja en la zona comercial d’Alfafar pel gran atractiu d’oci i econòmic que pot representar per a les seues empreses aquesta gran zona comercial. L’últim a fer-ho ha sigut la companyia francesa GiFi que el dijous obria les seues portes al públic en la qual és la seua primera tendisca insígnia a Espanya.
Restauració, moda, llar…etc, tot té cabuda en la qual està ja considerada com la zona comercial més dinàmica d’Espanya. I açò es veu en les diferents empreses que durant els últims anys han triat Alfafar, municipi valencià de l’Horta Sud que reafirma la seua força comercial any rere any.