L'Ajuntament d'Alfafar desenvolupa una campanya per apropar a la ciutadania l'Administració Electrònica

L'Ajuntament d'Alfafar desenvolupa una campanya per apropar a la ciutadania l'Administració Electrònica.
  • Una seu electrònica cada vegada més a prop de la població.
  • A aquesta seu es pot accedir des de qualsevol lloc a través d'internet.
Alfafar, 23/12/2016:
Des de l'àrea de Noves Tecnologies de l'Ajuntament d'Alfafar s'ha desenvolupat una campanya per apropar la seu electrònica a tota la població.
Es tracta d'una acció per acostar als veïns i veïnes d'Alfafar l'Administració Electrònica, els seus avantatges i facilitats a l'hora de poder accedir a qualsevol dada d'interès o realitzar qualsevol tràmit.
A través d'un díptic s'explica en què consisteix la seu electrònica, com accedir-hi i els tràmits que poden realitzar des de casa a través d'internet. Una manera ràpida i senzilla de tenir l'Administració a un sol clic.
La seu electrònica és pràctica i útil. A la seu és possible realitzar tràmits sense necessitat d'identificació electrònica, així com altres que sí ho requereixen. Per poder utilitzar aquests últims tan sols cal tenir una identificació personal, mitjançant el DNI electrònic, certificat digital o clau PIN. Tant el certificat digital com el PIN es poden obtenir a l'ajuntament presencialment.
Tal com mostra la Carta de Serveis, certificada por AENOR, des d'aquest departament es comprometen amb la població a realitzar algunes accions que millorin l'ocupabilitat de la seu electrònica.
A aquesta seu electrònica es pot accedir des del web de l'Ajuntament, i la seva adreça és sede.alfafar.es, aquí la ciutadania podrà tenir accés a qualsevol tràmit electrònic que necessiti i que el mateix site ofereix.
En aquest díptic també es parla de les millores que s'han anat adoptant per a l'aplicació mòbil, amb l'objectiu que sigui una eina més de comunicació i facilitar i agilitzar els tràmits entre els veïns i veïnes i l'Ajuntament; podent reservar cita prèvia i conèixer el nombre de persones que hi ha en espera en temps real en les dues oficines.
En aquesta campanya, també es fa esment al gran èxit obtingut per la instal·lació de la màquina automàtica de generació de volants d'empadronament, amb més de 700 volants emesos en 7 mesos.
Des de l'àrea de Noves Tecnologies s'aposta per seguir adaptant l'Administració electrònica a les i els alfafarenses i puguin fer ús d'ella des de qualsevol lloc a través d'internet.
img_1557
L’Ajuntament d’Alfafar desenvolupa una campanya per a acostar a la ciutadania l’Administració Electrònica.
  • Una Seu Electrònica cada vegada més prop de la població.
  • A aquesta seu es pot accedir des de qualsevol lloc a través d’internet.
Alfafar, 23/12/2016:
Des de l’àrea de Noves Tecnologies de l’Ajuntament d’Alfafar s’ha desenvolupat una campanya per a acostar la Seu Electrònica a tota la població. Es tracta d’una acció per a acostar als veïns i veïnes d’Alfafar l’Administració Electrònica, els seus avantatges i facilitats a l’hora de poder accedir a qualsevol dada d’interès o realitzar qualsevol tràmit. A través d’un díptic s’explica en què consisteix la seu electrònica, com accedir a ella i els tràmits que poden realitzar-se des de casa a través d’internet. Una manera ràpida i senzilla de tenir l’Administració a un sol clic. La seu electrònica és pràctica i útil. En la seu és possible realitzar tràmits sense necessitat d’identificació electrònica, així com uns altres que sí ho requereixen. Per a poder utilitzar aquests últims tan sols cal tenir una identificació personal, a través del DNI electrònic, certificat digital o clau PIN. Tant el certificat digital com el PIN poden obtenir-se en l’ajuntament presencialment. Tal com mostra la Carta de Serveis, certificat per AENOR, des d’aquest departament es comprometen amb la població a realitzar algunes accions que milloren la *empleabilidad de la Seu Electrònica. A aquesta seu electrònica es pot accedir des de la web de l’Ajuntament, i la seua adreça és sede.alfafar.es, ací la ciutadania podrà tenir accés a qualsevol tràmit electrònic que necessite i que el mateix site ofereix. En aquest díptic també es parla de les millores que s’han anat adoptant per a l’aplicació mòbil, amb l’objectiu que siga una eina més de comunicació i facilitar i agilitar els tràmits entre els veïns i veïnes i l’Ajuntament; podent reservar cita prèvia i conèixer el nombre de persones que hi ha en espera en temps real en ambdues oficines. En aquesta campanya, també es fa esment al gran èxit obtingut per la instal·lació de la màquina automàtica de generació de volants d’empadronament, amb més de 700 volants emesos en 7 mesos. Des de l’àrea de Noves Tecnologies s’aposta per seguir adaptant l’Administració electrònica a les i els alfafarencs i puguen fer ús d’ella des de qualsevol lloc a través d’internet.