Els veïns i veïnes d'Alfafar puntuen amb un notable al seu municipi

Els veïns i veïnes d'Alfafar puntuen amb un notable al seu municipi

  • Desde l’Ajuntament d’Alfafar se ha realizado, com cada any, una enquesta de qualitat per conèixer l'opinió dels i les alfafarenses.
  • gairebé el 75% de la població valora de manera satisfactòria el tracte rebut per part dels treballadors i les treballadores de l'Ajuntament.
Alfafar, 03/01/2017:
Un any més, des de l'Ajuntament d'Alfafar s'ha realitzat un estudi de la qualitat dels serveis que s'ofereixen des de l'Administració local per conèixer l'opinió dels i les alfafarenses. Desde 2013 es porta consultant l'opinió dels veïns i veïnes per millorar el seu municipi.
En l'estudi realitzat es recullen dades de diferents àmbits que interessen als i les habitants d'Alfafar com: Benestar Social, Economia, Festes i Cultura, Manteniment ... etcètera.
El resultat quan es pregunta als i les alfafarenses sobre la satisfacció de viure a Alfafar obté una mitjana de 7.43, una nota alta que demostra una alta satisfacció per part de la població amb els serveis que rep des de l'Ajuntament, sent aquesta dada un reflex de la bona gestió per part del govern municipal.
Dins de les millores, resulta molt interessant la valoració positiva que obté la Policia Local tenint en compte que es va realitzar una enquesta específica on s'ha avaluat el treball que realitzen basat en la mediació, l'atenció i la prevenció.
Cal destacar que gairebé el 75% de la població qualifica de manera satisfactòria el tracte rebut per part dels treballadors i les treballadores de l'Ajuntament.
L'Ajuntament d 'Alfafar és pioner en el mesurament i seguiment de dades a la Comunitat Valenciana. Juan Ramón Adsuara, Alcalde i Diputat Provincial, és un convençut de la necessitat de quantificar i mesurar per tal d'aproximar-se encara més als veïns i veïnes i donar la resposta correcta a les seves necessitats.
Des de l'Ajuntament s'aposta també per la transparència, tant és així que es posa a disposició de tota la ciutadania els resultats obtinguts en l'estudi de satisfacció dels serveis públics de la població d'Alfafar al web municipal: http://www.alfafar.com/datos-generales-y-estadisticas/.
Per la seva banda, l'equip de govern està estudiant els resultats de l'anàlisi per poder millorar en aquells aspectes que més preocupen als i les alfafarenses.
nota
Els veïns i veïnes d’Alfafar puntuen ambt un notable el seu municipi
  • Des L’ Ajuntament d’ Alfafar s’ha realitzat, cada un amb qualsevol, una enquesta de qualitat per conèixer l’opinió dels i les alfafarenses.
  • quasi el 75% de la població valora de manera satisfactòria el tracte rebut per part dels treballadors i les treballadores de l’Ajuntament.
Alfafar, 03/01/2017
Un any més, des de l’Ajuntament d’Alfafar s’ha realitzat un estudi de la qualitat dels servicis que s’oferixen des de l’Administració local per a conéixer l’opinió dels i les alfafarenses. de 2013 es porta consultant l’opinió dels veïns i veïnes per a millorar el seu municipi.
En l’estudi realitzat s’arrepleguen dades de diferents àmbits que interessen als i les habitants d’Alfafar com: benestar Social, economia, Festes i Cultura, Manteniment… etcètera.
El resultat quan es pregunta als i les alfafarenses sobre la satisfacció de viure a Alfafar obté una mitjana de 7.43, una nota alta que demostra una alta satisfacció per part de la població amb els servicis que rep des de l’Ajuntament, sent esta dada un reflex de la bona gestió per part del gobern municipal.
Dins de les millores, resulta molt interessant la valoració positiva que obté la Policia Local tenint en compte que es va realitzar una enquesta específica on s’ha avaluat el treball que realitzen basat en la mediació, l’atenció i la prevenció.
Cal destacar que quasi el 75% de la població qualifica de manera satisfactòria el tracte rebut per part dels treballadors i les treballadores de l’Ajuntament.
L’Ajuntament d ‘Alfafar és pioner en el mesurament i seguiment de dades a la Comunitat Valenciana. Juan Ramón Adsuara, alcalde i diputat provincial, és un convençut de la necessitat de quantificar i mesurar per tal d’aproximar-se encara més als veïns i veïnes i donar la resposta correcta a les seves necessitats.
Des de l’Ajuntament s’aposta també per la transparència, tant és així que es posa a disposició de tota la ciutadania els resultats obtinguts en l’estudi de satisfacció dels serveis públics de la població d’Alfafar al web municipal:: www.alfafar.com/datos-generales-y-e….
Per la seua banda, l’equip de govern està estudiant els resultats de l’anàlisi per poder millorar en aquells aspectes que més preocupen als i les alfafarenses,ca.