Más de 420.000 euros para la promoción del empleo en Alfafar

L’Ajuntament d’Alfafar destinará cerca de medio millón de euros de sus presupuestos para 2019 a la promoción y fomento del empleo en el municipio, la mayor cifra invertida en esta partida hasta la fecha en unos presupuestos que alcanzan los 20.119.033,15 € y que suponen los de mayor gasto social de la historia de Alfafar.

Con este esfuerzo económico, l’Ajuntament d’Alfafar pretende reforzar las políticas para incentivar la contratación de personas desempleadas que ha mantenido en los últimos años con el fin de hacer todo lo que está a su alcance para solucionar uno de los mayores problemas sociales a nivel nacional, la alta tasa de desempleo.

Así, l’Ajuntament continuará apostando por la formación de las y los desempleados del municipio a través de cursos gratuitos con prácticas en comercios y empresas de Alfafar que organiza la Agencia de Desarrollo Local (ADL) o los dirigidos a la actualización o formación continuada de las y los trabajadores para que puedan adaptarse a la nueva realidad del mercado laboral. Además de estas acciones, l’Ajuntament mantendrá la actitud colaboradora en la llegada de nuevas empresas a la zona comercial que ha posibilitado la firma de convenios de inserción laboral para favorecer a las y los vecinos en la formación de las plantillas de empresas como Electro Depot, Burger King, Carrefour, Bauhaus o Globo.

El aumento de la inversión en la promoción del empleo es una muestra más del compromiso de l’Ajuntament d’Alfafar de continuar trabajando para dar solución a una de las mayores preocupaciones de las y los vecinos del municipio y para seguir implementando numerosas acciones para la creación de empleo como las ayudas a la contratación de personas desempleadas o al emprendimiento, la adhesión a programas de creación de empleo para jóvenes o desempleados de larga duración o la organización de jornadas informativas o foros de empleo a lo largo del año.

AJUNTAMENT-ALFAFAR1

L’Ajuntament d’Alfafar destinarà prop de mig milió d’euros dels seus pressupostos per a 2019 a la promoció i foment de l’ocupació en el municipi, la major xifra invertida en aquesta partida fins hui en uns pressupostos que aconsegueixen els 20.119.033,15 € i que suposen els de major despesa social de la història d’Alfafar.
 
Amb aquest esforç econòmic, l’Ajuntament d’Alfafar pretén reforçar les polítiques per a incentivar la contractació de persones desocupades que ha mantingut en els últims anys amb la finalitat de fer tot el que està al seu abast per a solucionar un dels majors problemes socials a nivell nacional, l’alta taxa de desocupació.
 
Així, l’Ajuntament continuarà apostant per la formació de les i els aturats del municipi a través de cursos gratuïts amb pràctiques en comerços i empreses d’Alfafar que organitza l’Agència de Desenvolupament Local (ADL) o els dirigits a l’actualització o formació continuada de les i els treballadors perquè puguen adaptar-se a la nova realitat del mercat laboral. A més d’aquestes accions, l’Ajuntament mantindrà l’actitud col·laboradora en l’arribada de noves empreses a la zona comercial que ha possibilitat la signatura de convenis d’inserció laboral per a afavorir a les i els veïns en la formació de les plantilles d’empreses com Electro Depot, Burger King, Carrefour, Bauhaus o Globo.
 
L’augment de la inversió en la promoció de l’ocupació és una mostra més del compromís de l’Ajuntament d’Alfafar de continuar treballant per a donar solució a una de les majors preocupacions de les i els veïns del municipi i per a continuar implementant nombroses accions per a la creació d’ocupació com les ajudes a la contractació de persones desocupades o a l’emprenedoria, l’adhesió a programes de creació d’ocupació per a joves o aturats de llarga duració o l’organització de jornades informatives o fòrums d’ocupació al llarg de l’any.