Proyección de Goya en Alfafar

  • El documental “La Biografía del cadáver de una mujer”, ganador al Goya de cortometraje documental 2021, se proyectó en la sala Ventura Alabau de Alfafar.
  • Al evento asistió la directora del documental, Mabel Lozano, quien participó en el debate posterior a la proyección.

Alfafar, 30/09/2021

L’Ajuntament d’Alfafar, a través de la concejalía de Igualdad, ha realizado la proyección del documental “La biografía del cadáver de una mujer” en la sala Ventura Alabau de Alfafar. Este cortometraje documental ganó su categoría en los Goya de 2021.

La autora del filme, Mabel Lozano, asistió al evento y participó en el posterior debate. Lozano trabaja para concienciar sobre la relación entre prostitución y trata. En este cortometraje se relata la historia de una mujer colombiana víctima de la trata y de la explotación sexual que llega a España engañada por una oferta laboral.

La concejala de Igualdad, Fina Carreño, ha explicado que “es necesario poner en relieve el grave problema que es la trata de personas y concienciar sobre el consumo de la prostitución”. También ha querido hacer un llamamiento a la sociedad y anima a “denunciar si se conoce algún caso, las víctimas no pueden hacerlo”.

Projecció de Goya a Alfafar

  • El documental “La Biografia del cadàver d’una dona”, guanyador al Goya de curtmetratge documental 2021, es va projectar a la sala Ventura Alabau d’Alfafar.
  • A l’esdeveniment va assistir la directora del documental, Mabel Lozano, qui va participar en el debat posterior a la projecció.

Alfafar, 30/09/2021

L’Ajuntament d’Alfafar, a través de la regidoria d’Igualtat, ha realitzat la projecció del documental “La biografia del cadàver d’una dona” a la sala Ventura Alabau d’Alfafar. Este curtmetratge documental va guanyar la seua categoria en els Goya de 2021.

L’autora del film, Mabel Lozano, va assistir a l’esdeveniment i va participar en el posterior debat. Lozano treballa per a conscienciar sobre la relació entre prostitució i tracta. En este curtmetratge es relata la història d’una dona colombiana víctima del tràfic i de l’explotació sexual que arriba a Espanya enganyada per una oferta laboral.

La regidora d’Igualtat, Fina Carreño, ha explicat que “és necessari posar en relleu el greu problema que és el tràfic de persones i conscienciar sobre el consum de la prostitució”. També ha volgut fer una crida a la societat i anima a “denunciar si es coneix algun cas, les víctimes no poden fer-lo”.