VI Gala de los Deportes en Alfafar

VI Gala de los Deportes en Alfafar.
  • El viernes 1 de diciembre a las 19:30 horas en el Complejo Deportivo Municipal.
  • Este año, Miguel Ángel Plaza, recogerá el premio al deportista del año.
  • Cinco jóvenes jugadoras de fútbol, serán las invitadas especiales a esta gala.
Alfafar, 29/11/2017:
El próximo viernes 1 de diciembre a las 19:30 horas en el Complejo deportivo Municipal, se llevará a cabo la VI Gala de los Deportes que como cada año se organiza a través de la concejalía de Deportes de l’Ajuntament d’Alfafar.
El homenajeado del año, será Miguel Ángel Plaza, por su trayectoria deportiva en el mundo del running y especialmente por el recién alzado título de “Campeón de Europa de Maratón M50”. Dentro de esta gala los diferentes clubs deportivos del municipio también rendirán homenaje a diferentes personas de Alfafar, por su labor en el club, por sus méritos deportivos o por el apoyo incondicional.
Este año, cinco jóvenes alfafarenses, serán las invitadas especiales a la gala por su trayectoria en el mundo del fútbol. Mireia Cubells Arce y Ruth Cubells Arce, juegan en el Valencia Club de Fútbol y, Mar Baixauli Llorens, María Belén Romero García y Paula Arce Moreno, forman equipo en el Levante UD. Una manera de visibilizar el deporte femenino y en concreto el fútbol femenino, dando a conocer su experiencia en estos clubs.
La tarde dará comienzo de la mano de la presentadora, Paqui Rondán, y actuará el monologuista, Miki Dkai, que pondrá el toque de humor a esta gala que, como cada año quiere mostrar las actividades que se realizan desde el ámbito deportivo dentro del municipio.
Desde l’Ajuntament d’Alfafar se quiere invitar a toda la población a asistir a esta gala donde el esfuerzo y el compromiso son los valores en alza dentro del mundo deportivo.
gala_esports_2017
VI Gala dels Esports a Alfafar.
  • El divendres 1 de desembre a les 19:30 hores en el Complex Esportiu Municipal.
  • Enguany, Miguel Ángel Plaza, arreplegarà el premi a l’esportista de l’any.
  • Cinc joves jugadores de futbol, seran les convidades especials a aquesta gala.
Alfafar, 29/11/2017:
Divendres que ve 1 de desembre a les 19:30 hores en el Complex esportiu Municipal, es durà a terme la VI Gala dels Esports que com cada any s’organitza a través de la regidoria d’Esports de l’Ajuntament d’Alfafar.
L’homenatjat de l’any, serà Miguel Ángel Plaza, per la seua trajectòria esportiva en el món del running i especialment pel recentment alçat títol de “Campió d’Europa de Marató M50”. Dins d’aquesta gala els diferents clubs esportius del municipi també retran homenatge a diferents persones d’Alfafar, per la seua labor en el club, pels seus mèrits esportius o pel suport incondicional.
Enguany, cinc joves alfafarenques, seran les convidades especials a la gala per la seua trajectòria en el món del futbol. Mireia Cubells Arce i Ruth Cubells Arce, juguen en el València Club de Futbol i, Mar Baixauli Llorens, María Belén Romero García i Paula Arce Moreno, formen equip en el Levante UD. Una manera de visibilitzar l’esport femení i en concret el futbol femení, donant a conèixer la seua experiència en aquests clubs.
La vesprada donarà començament de la mà de la presentadora, Paqui Rondán, i actuarà el monologuista, Miki Dkai, que posarà el toc d’humor a aquesta gala que, com cada any vol mostrar les activitats que es realitzen des de l’àmbit esportiu dins del municipi.
Des de l’Ajuntament d’Alfafar es vol convidar a tota la població a assistir a aquesta gala on l’esforç i el compromís són els valors en alça dins del món esportiu.