Alfafar forma a el personal municipal en el nou programa de gestió tributària

  • Aquesta nova eina permetrà simplificar i agilitzar els tràmits econòmics que es realitzen per part de la ciutadania.
  • L'eficiència de l'servei permetrà recuperar la inversió realitzada en el termini d'un any.

Alfafar, 17/12/2020

L’Ajuntament d’Alfafar, a través de la concejalía de Servicios Económicos, ha comenzado la formación para el personal del consistorio en el uso del nuevo programa de gestión tributaria. Esta herramienta permitirá simplificar y agilizar trámites, lo que beneficiará a las gestiones económicas que realiza la ciudadanía con el ayuntamiento.

La mejora de la eficiencia del servicio económico del consistorio de Alfafar permitirá recuperar la inversión realizada para la implantación del programa en el plazo de un año.

La nueva aplicación de gestión tributaria permitirá a la ciudadanía realizar todos sus trámites por medios electrónicos sin necesidad de acudir al ayuntamiento, teniendo la herramienta a su disposición las 24 hores del dia. Més, facilitará la firma de convenios con Notarios y Gestores administrativos, lo que les concederá acceso a la aplicación para agilizar gestiones entre la ciudadanía y la administración.

Otra mejora que ofrece este programa es la reducción de documentación a aportar en las solicitudes, ya que es compatible con las aplicaciones de otras administraciones y solo se deberá aportar la documentación que no se pueda obtener de estas fuentes. Més, va a permitir simplificar los procedimientos, eliminando trámites innecesarios y reduciendo los plazos de resolución, así como la automatización de algunos procedimientos. L’Ajuntament d’Alfafar ha incorporado esta herramienta como parte de su compromiso con la digitalización de la administración pública para facilitar los trámites a la ciudadanía, así como para cumplir con la normativa actual en materia de procedimiento administrativo, protección de datos y transparencia.

Alfafar forma al personal municipal en el nou programa de gestió tributària

    zero
  • Aquesta nova eina permetrà simplificar i agilitar els tràmits econòmics que es realitzen per part de la ciutadania.
  • L’eficiència del servei permetrà recuperar la inversió realitzada en el termini d’un any.

Alfafar, 17/12/2020

L’Ajuntament d’Alfafar, a través de la regidoria de Serveis Econòmics, ha començat la formació per al personal del consistori en l’ús del nou programa de gestió tributària. Aquesta eina permetrà simplificar i agilitar tràmits, la qual cosa beneficiarà a les gestions econòmiques que realitza la ciutadania amb l’ajuntament.

La millora de l’eficiència del servei econòmic del consistori d’Alfafar permetrà recuperar la inversió realitzada per a la implantació del programa en el termini d’un any.

La nova aplicació de gestió tributària permetrà a la ciutadania realitzar tots els seus tràmits per mitjans electrònics sense necessitat d’acudir a l’ajuntament, tenint l’eina a la seua disposició les 24 hores del dia. A més, facilitarà la signatura de convenis amb Notaris i Gestors administratius, la qual cosa els concedirà accés a l’aplicació per a agilitar gestions entre la ciutadania i l’administració.

Una altra millora que ofereix aquest programa és la reducció de documentació a aportar en les sol·licituds, ja que és compatible amb les aplicacions d’altres administracions i solo s’haurà d’aportar la documentació que no es puga obtindre d’aquestes fonts. A més, permetrà simplificar els procediments, eliminant tràmits innecessaris i reduint els terminis de resolució, així com l’automatització d’alguns procediments.

L’Ajuntament d’Alfafar ha incorporat aquesta eina com a part del seu compromís amb la digitalització de l’administració pública per a facilitar els tràmits a la ciutadania, així com per a complir amb la normativa actual en matèria de procediment administratiu, protecció de dades i transparència.