Alfafar, 05/06/2020

L'Ajuntament d'Alfafar ha iniciat la campanya de promoció de el comerç local amb el lema "Agafant el pols. està a les teves mans ". Aquesta iniciativa té com a objectiu posar en valor la importància estratègica dels comerciants locals en la recuperació econòmica i social després dels efectes ocasionats per la crisi sanitària de l'Covid-19.

Com a part d'aquesta campanya s'ha llançat un vídeo de sensibilització en què es relata el despertar de la vida social a Alfafar, procés intrínsecament unit a l'arrencada de l'activitat comercial. A través de la metàfora de l'bategar d'un cor, es simbolitza el inici d'una nova normalitat en la qual els comerciants són un pilar fonamental per a la recuperació econòmica i social de la localitat.

la peça, que ja ha començat a circular a les xarxes socials municipals, fa una crida a la ciutadania: agafar el pols està en les mans de tots els veïns i veïnes que han confiat sempre en el comerç local per la seva qualitat, proximitat i professionalitat, característiques úniques que s'han fet especialment patents durant els moments més difícils de la crisi sanitària.

La campanya ha significat la posada en marxa d'una nova estratègia compartida entre Comerç i Mercats, que des d'ara concentren en una sola marca totes les accions i projectes de promoció de l'activitat comercial local: aquelles que ja són tradicionals en el calendari local i noves iniciatives que integraran a tot el teixit econòmic del municipi.

Alfafar inicia la campanya de comerç local “Agafant el pols. És a les teues mans”

L’Ajuntament d’Alfafar ha iniciat la campanya de promoció del comerç local amb el lema “Agafant el pols. És a les teues mans”. Aquesta iniciativa té com a objectiu posar en valor la importància estratègica dels comerciants locals en la recuperació econòmica i social després dels efectes ocasionats per la crisi sanitària del Covid-19.

Com a part d’aquesta campanya s’ha llançat un vídeo de sensibilització en el qual es relata el despertar de la vida social a Alfafar, procés intrínsecament unit a l’arrancada de l’activitat comercial. A través de la metàfora del bategar d’un cor, se simbolitza l’inici d’una nova normalitat en la qual els comerciants són un pilar fonamental per a la recuperació econòmica i social de la localitat.

La peça, que ja ha començat a circular en les xarxes socials municipals, fa una crida a la ciutadania: agafar el pols és a les mans de tots els veïns i veïnes que han confiat sempre en el comerç local per la seua qualitat, proximitat i professionalitat, característiques úniques que s’han fet especialment patents durant els moments més difícils de la crisi sanitària.

La campanya ha significat la posada en marxa d’una nova estratègia compartida entre Comerç i Mercats, que des d’ara concentren en una sola marca totes les accions i projectes de promoció de l’activitat comercial local: aquelles que ja són tradicionals en el calendari local i noves iniciatives que integraran a tot el teixit econòmic del municipi.