ACTUALIDAD, Noticias|

Alfafar, 05/06/2020

L’Ajuntament d’Alfafar ha iniciado la campaña de promoción del comercio local con el lema “Cogiendo el pulso. Está en tus manos”. Esta iniciativa tiene como objetivo poner en valor la importancia estratégica de los comerciantes locales en la recuperación económica y social tras los efectos ocasionados por la crisis sanitaria del Covid-19.

Como parte de esta campaña se ha lanzado un video de sensibilización en el que se relata el despertar de la vida social en Alfafar, proceso intrínsecamente unido al arranque de la actividad comercial. A través de la metáfora del latir de un corazón, se simboliza el inicio de una nueva normalidad en la que los comerciantes son un pilar fundamental para la recuperación económica y social de la localidad.

La pieza, que ya ha empezado a circular en las redes sociales municipales, hace un llamamiento a la ciudadanía: coger el pulso está en las manos de todos los vecinos y vecinas que han confiado siempre en el comercio local por su calidad, proximidad y profesionalidad, características únicas que se han hecho especialmente patentes durante los momentos más difíciles de la crisis sanitaria.

La campaña ha significado la puesta en marcha de una nueva estrategia compartida entre Comercio y Mercados, que desde ahora concentran en una sola marca todas las acciones y proyectos de promoción de la actividad comercial local: aquellas que ya son tradicionales en el calendario local y nuevas iniciativas que integrarán a todo el tejido económico del municipio.

Alfafar inicia la campanya de comerç local “Agafant el pols. És a les teues mans”

L’Ajuntament d’Alfafar ha iniciat la campanya de promoció del comerç local amb el lema “Agafant el pols. És a les teues mans”. Aquesta iniciativa té com a objectiu posar en valor la importància estratègica dels comerciants locals en la recuperació econòmica i social després dels efectes ocasionats per la crisi sanitària del Covid-19.

Com a part d’aquesta campanya s’ha llançat un vídeo de sensibilització en el qual es relata el despertar de la vida social a Alfafar, procés intrínsecament unit a l’arrancada de l’activitat comercial. A través de la metàfora del bategar d’un cor, se simbolitza l’inici d’una nova normalitat en la qual els comerciants són un pilar fonamental per a la recuperació econòmica i social de la localitat.

La peça, que ja ha començat a circular en les xarxes socials municipals, fa una crida a la ciutadania: agafar el pols és a les mans de tots els veïns i veïnes que han confiat sempre en el comerç local per la seua qualitat, proximitat i professionalitat, característiques úniques que s’han fet especialment patents durant els moments més difícils de la crisi sanitària.

La campanya ha significat la posada en marxa d’una nova estratègia compartida entre Comerç i Mercats, que des d’ara concentren en una sola marca totes les accions i projectes de promoció de l’activitat comercial local: aquelles que ja són tradicionals en el calendari local i noves iniciatives que integraran a tot el teixit econòmic del municipi.

Comments are closed.

Close Search Window
This site is registered on wpml.org as a development site.
Slot Dana Slot Luar Negeri Slot Maxwin Slot Thailand Slot777 Slot Dana Slot Luar Negeri Slot Maxwin Slot 4d Slot777 Slot Thailand Slot Dana Slot Luar Negeri Slot Maxwin Slot 4D Slot 777 Slot Server Thailand AyamJP Login Resmi AYAMJP Robopragma Robopragma CUPANGJP CUPANGJP Slot Kamboja Slot Luar Negeri Slot Maxwin Slot Thailand https://kecmeliau.sanggau.go.id/dana/ https://kecmeliau.sanggau.go.id/kamboja/ https://kecmeliau.sanggau.go.id/luar/ https://kecmeliau.sanggau.go.id/maxwin/ https://kecmeliau.sanggau.go.id/rusia/ https://kecmeliau.sanggau.go.id/slot777/ https://kecmeliau.sanggau.go.id/thailand/ https://sirefka.jayapurakota.go.id/dana/ https://sirefka.jayapurakota.go.id/luar/ https://sirefka.jayapurakota.go.id/maxwin/ https://sirefka.jayapurakota.go.id/sl777/ https://sirefka.jayapurakota.go.id/sto2/ https://sirefka.jayapurakota.go.id/thailand/ https://minorrahman.sch.id/blog/dana/ https://minorrahman.sch.id/blog/luar/ https://minorrahman.sch.id/blog/maxwin/ https://minorrahman.sch.id/blog/s4d/ https://minorrahman.sch.id/blog/sl777/ https://minorrahman.sch.id/blog/thailand/ https://tumurunmuseum.org/jepang/ https://tumurunmuseum.org/kamboja/ https://tumurunmuseum.org/luar/ https://tumurunmuseum.org/rusia/ https://tumurunmuseum.org/thailand/ https://portal.stikestelogorejo.ac.id https://pelaporan.pn-banyuwangi.go.id/ https://dana.tv.moestopo.ac.id https://luar-negeri.tv.moestopo.ac.id https://maxwin.tv.moestopo.ac.id https://slot4d.tv.moestopo.ac.id https://slot777.tv.moestopo.ac.id https://thailand.tv.moestopo.ac.id https://elearning.polsa.ac.id/rusia/