Alfafar amplia el Servei d'Atenció Ciutadana de l'Barri Orba

  • Amb aquesta ampliació, s'habilita la nova sala d'espera per al SAC, i s'adapta l'antic local per a atenció especialitzada.
  • Aquesta inversió permetrà millorar la qualitat de el servei i reduir la problemàtica que, a causa de la pandèmia, s'ha generat en la mateixa

L’Ajuntament d’Alfafar, a través d' la regidoria d'Atenció Ciutadana, ha ampliat el Servei d'Atenció Ciutadana al Barri Orba, amb l'obertura d'un nou espai al barri. Aquesta obertura permetrà una millor prestació de servei, duplicant els metres quadrats d'atenció, habilitant una nova sala d'espera i adaptant l'antic local amb despatxos per a l'atenció especialitzada.

El servei, que es troba confrontant a l'anterior, permetrà una atenció personalitzada en tres taules, amb un espai d'espera ampli, complint la normativa de salut que s'aplica causa de la situació sanitària, i habilita un nou despatx i sala de reunions. L'antic SAC passarà a ser un lloc d'atenció especialitzada, on tècnics de serveis socials, atenció a consumidor o ADL, entre altres, continuaran atenent la ciutadania, habilitant també una sala de espera en aquest espai.

La regidora d'Atenció Ciutadana, Lorena Mínguez, ha destacat en aquesta nova obertura l'agraïment a tot el personal implicat L | Alfafar i als veïns i veïnes de l' Barri Orba pel seu treball i paciència durant aquests mesos d'adequació. "Aquest projecte va dotar el Servei d'Atenció d'una major qualitat en l'atenció ciutadana. D'aquesta forma és més fàcil el compliment de la normativa sanitària i, en un futuro, ampliar l'atenció ".

D'aquesta manera, el Barri Orba comptarà a partir d'ara amb tres espais d'atenció ciutadana i registre de entrada general, i quatre despatxos d'atenció personalitzada, que utilitzaran les àrees de l'Ajuntament d'Alfafar per a les reunions. Tot això continuarà sota el sistema de cita prèvia, a què es pot accedir a través de l'app municipal i del web www.alfafar.es.

Aquestes millores són una aposta de l'Ajuntament d'Alfafar per la millora en la qualitat dels serveis municipals, especialment el d'Atenció Ciutadana presencial en aquests temps de pandèmia, i per dotar d'una major i millor atenció a tota la ciutadania del municipi.

Alfafar amplia el Servei d’Atenció Ciutadana del Barri Orba

• Esta ampliació habilita la nova sala d’espera per al SAC, i adapta l’antic local per a atenció especialitzada.
• La inversió permetrà millorar la qualitat del servei i reduir la problemàtica que, a causa de la pandèmia, s’ha generat.

L’Ajuntament d’Alfafar, mitjançant la regidoria d’Atenció Ciutadana, ha ampliat el Servei d’Atenció Ciutadana en el Barri Orba, amb l’obertura d’un nou espai en el barri. Esta obertura permetrà una millor prestació del servei, duplicant els metres quadrats d’atenció, habilitant una nova sala d’espera i adaptant l’antic local amb despatxos per a l’atenció especialitzada.

El servei, que es troba junt a l’anterior, permetrà una atenció personalitzada en tres taules, amb un espai d’espera ampli, complint la normativa de salut que s’aplica a causa de la situació sanitària, i habilita un nou despatx i sala de reunions. L’antic SAC passarà a ser un lloc d’atenció especialitzada, on tècnics de serveis socials, atenció al consumidor o ADL, entre altres, continuaran atenent la ciutadania, habilitant també una sala d’espera en este espai.

La regidora d’Atenció Ciutadana, Lorena Mínguez, ha destacat en aquesta nova obertura l’agraïment a tot el personal implicat de l’Ajuntament d’Alfafar i als veïns i veïnes del Barri Orba pel seu treball i paciència durant estos mesos d’adequació. “Este projecte dotarà al Servei d’Atenció d’una major qualitat en l’atenció ciutadana. D’esta manera és més fàcil el compliment de la normativa sanitària i, en un futur, ampliar l’atenció”.

D’esta manera, el Barri Orba comptarà a partir d’ara amb tres espais d’atenció ciutadana i registre d’entrada general, i quatre despatxos d’atenció personalitzada, que utilitzaran les àrees de l’Ajuntament d’Alfafar per a les reunions. Tot això continuarà sota el sistema de cita prèvia, al qual es pot accedir a través de l’app municipal i de la web www.alfafar.es.

Estes millores són una aposta de l’Ajuntament d’Alfafar per la millora en la qualitat dels serveis municipals, especialment el d’Atenció Ciutadana presencial en aquests temps de pandèmia, i per dotar d’una major i millor atenció a tota la ciutadania del municipi.