ACTUALIDAD, Noticias|

  • Los grupos municipales aprobaron unánimemente en pleno exigir a las entidades bancarias la atención de forma personal sin cobro de comisiones a todas las personas que lo necesiten.
  • El pleno se comprometió a seguir apostando por una administración humana más allá de la digitalización que atienda a las personas con necesidades especiales de forma presencial.

Alfafar, 28/01/2022

L’Ajuntament d’Alfafar aprobó de forma unánime por todos los grupos en la sesión plenaria de ayer el exigir a las entidades bancarias que atiendan de forma personal sin cobro de comisiones a colectivos vulnerables y cualquier persona mayor o con necesidades especiales. 

La corporación al completo también se comprometió a apostar por una administración humana, que recuerde y atienda a las personas que tengan necesidades concretas de forma presencial en su proceso de digitalización y modernización. 

En esta línea, el ayuntamiento lanzó en los últimos meses un servicio de ayuda a personas mayores para la descarga física del certificado covid, hoy en día necesario para tantas actividades cotidianas, y ha proporcionado los medios físicos necesarios en la última campaña del bono escolar para atender a las familias sin recursos digitales.

En el compromiso del consistorio denuncian el cobro de tasas por la atención presencial desde los bancos porque supone “un trato lesivo y discriminatorio hacia quienes necesitan un trato personalizado” y se comprometieron a denunciar la situación ante el gobierno de la Generalitat Valenciana y a la Federación Valenciana de Municipios y Provincias para su mediación con las entidades bancarias, así como ante la oficina del Defensor del Pueblo y al Síndic de Greuges.

Con este acuerdo, todos los grupos municipales se unieron para denunciar un trato discriminatorio y apostar de forma conjunta por la atención cercana con las personas.

Alfafar exigix l’atenció humana en els serveis públics

  • Els grups municipals van aprovar unànimement en ple exigir a les entitats bancàries l’atenció de manera personal sense cobrament de comissions a totes les persones que ho necessiten.
  • El ple es va comprometre a continuar apostant per una administració humana més enllà de la digitalització que atenga les persones amb necessitats especials de manera presencial.

Alfafar, 28/01/2022

L’Ajuntament d’Alfafar va aprovar de manera unànime per tots els grups en la sessió plenària d’ahir exigir a les entitats bancàries que atenguen de manera personal sense cobrament de comissions a col·lectius vulnerables i qualsevol persona major o amb necessitats especials.

La corporació al complet també es va comprometre a apostar per una administració humana, que recorde i atenga les persones que tinguen necessitats concretes de manera presencial en el seu procés de digitalització i modernització.

En esta línia, l’ajuntament va llançar en els últims mesos un servei d’ajuda a persones majors per a la descàrrega física del certificat covid, hui dia necessari per a tantes activitats quotidianes, i ha proporcionat els medis físics necessaris en l’última campanya del bo escolar per a atendre les famílies sense recursos digitals.

En el compromís del consistori denuncien el cobrament de taxes per l’atenció presencial des dels bancs perquè suposa “un tracte lesiu i discriminatori cap als qui necessiten un tracte personalitzat” i es van comprometre a denunciar la situació davant el govern de la Generalitat Valenciana i a la Federació Valenciana de Municipis i Províncies per a la seua mediació amb les entitats bancàries, així com davant l’oficina del Defensor del Poble i al Síndic de Greuges.

Amb este acord, tots els grups municipals es van unir per a denunciar un tracte discriminatori i apostar de manera conjunta per l’atenció pròxima amb les persones.

Comments are closed.

Close Search Window
This site is registered on wpml.org as a development site.
Slot Dana Slot Luar Negeri Slot Maxwin Slot Thailand Slot777 Slot Dana Slot Luar Negeri Slot Maxwin Slot 4d Slot777 Slot Thailand Slot Dana Slot Luar Negeri Slot Maxwin Slot 4D Slot 777 Slot Server Thailand AyamJP Login Resmi AYAMJP Robopragma Robopragma CUPANGJP CUPANGJP Slot Kamboja Slot Luar Negeri Slot Maxwin Slot Thailand https://kecmeliau.sanggau.go.id/dana/ https://kecmeliau.sanggau.go.id/kamboja/ https://kecmeliau.sanggau.go.id/luar/ https://kecmeliau.sanggau.go.id/maxwin/ https://kecmeliau.sanggau.go.id/rusia/ https://kecmeliau.sanggau.go.id/slot777/ https://kecmeliau.sanggau.go.id/thailand/ https://sirefka.jayapurakota.go.id/dana/ https://sirefka.jayapurakota.go.id/luar/ https://sirefka.jayapurakota.go.id/maxwin/ https://sirefka.jayapurakota.go.id/sl777/ https://sirefka.jayapurakota.go.id/sto2/ https://sirefka.jayapurakota.go.id/thailand/ https://minorrahman.sch.id/blog/dana/ https://minorrahman.sch.id/blog/luar/ https://minorrahman.sch.id/blog/maxwin/ https://minorrahman.sch.id/blog/s4d/ https://minorrahman.sch.id/blog/sl777/ https://minorrahman.sch.id/blog/thailand/ https://tumurunmuseum.org/jepang/ https://tumurunmuseum.org/kamboja/ https://tumurunmuseum.org/luar/ https://tumurunmuseum.org/rusia/ https://tumurunmuseum.org/thailand/ https://portal.stikestelogorejo.ac.id https://pelaporan.pn-banyuwangi.go.id/ https://dana.tv.moestopo.ac.id https://luar-negeri.tv.moestopo.ac.id https://maxwin.tv.moestopo.ac.id https://slot4d.tv.moestopo.ac.id https://slot777.tv.moestopo.ac.id https://thailand.tv.moestopo.ac.id https://elearning.polsa.ac.id/rusia/