Alfafar inicia la campaña ‘En Nadal la compra és local’

  • L’Ajuntament d’Alfafar destina 7.000 euros en premios para promover la compra en el comercio de proximidad y hostelería del municipio.
  • Las compras que se realicen en el comercio local entre el 1 y el 21 de diciembre podrán tener premios de hasta 200 euros.

Alfafar, 30/11/2020

L’Ajuntament d’Alfafar, a través del programa de promoción e innovación comercial, Alfafar Comercial, inicia la campaña “En Nadal, la compra és local”, con el objetivo de incentivar el consumo en el comercio de proximidad y hostelería locales durante las fechas navideñas y los meses de enero y febrero.

Las personas que realicen compras del 1 al 21 de diciembre en estos establecimientos, con un valor de al menos 20 euros, podrán participar en el sorteo de 75 premios de entre 50 y 200 euros.

Para ello, será necesario conservar los tiques o facturas de compra que identifiquen al comercio o establecimiento de hostelería en los que se haya consumido. En este sentido, será posible reunir varios tiques de compra de diferentes importes y establecimientos.

La campaña supone una inversión municipal de 7.000 euros en premios al consumo local, dado que los ganadores deberán gastar sus premios en establecimientos de proximidad y hostelería locales, del 23 al 14 de febrero.

De esta manera, se realizará un doble incentivo al consumo: en una primera etapa se promocionan las compras durante estas fechas navideñas, ante la posibilidad de conseguir premios muy llamativos, y en una segunda etapa se revierte la inversión municipal para incentivar el consumo hasta febrero de 2021.

Para hacer efectiva la participación se han habilitado urnas oficiales en la Agencia de Desarrollo Local (Plaza Cortes Valencianas, s/n) y el Ayuntamiento para que las personas consumidoras puedan validar sus tiques y conseguir la papeleta de participación y depositarla en las urnas.

El sorteo se celebrará el próximo 22 de diciembre, a las 10 horas, en el Salón de Plenos de l’Ajuntament d’Alfafar. Desde ese mismo día, la Agencia de Desarrollo Local contactará con las personas ganadoras.  “El comercio de proximidad y la hostelería son, sin duda, los sectores que están sufriendo de forma más acusada las consecuencias de las restricciones contra la COVID-19, por eso la ciudadanía debemos demostrar más que nunca nuestra confianza en su calidad de producto y servicio. No podemos olvidar que son parte fundamental de la vida del municipio y de la riqueza local”, ha destacado el alcalde de Alfafar, Juan Ramón Adsuara.

Alfafar inicia la campanya ‘En Nadal la compra és local’

  • L’Ajuntament d’Alfafar destina 7.000 euros en premis per a promoure la compra en el comerç de proximitat i hostaleria del municipi.
  • Les compres que es realitzen en el comerç local entre l’1 i el 21 de desembre podran tindre premis de fins a 200 euros.

Alfafar, 30/11/2020

L’Ajuntament d’Alfafar, a través del programa de promoció i innovació comercial, Alfafar Comercial, inicia la campanya “En Nadal, la compra és local”, amb l’objectiu d’incentivar el consum en el comerç de proximitat i hostaleria locals durant les dates nadalenques i els mesos de gener i febrer.

Les persones que realitzen compres de l’1 al 21 de desembre en aquests establiments, amb un valor d’almenys 20 euros, podran participar en el sorteig de 75 premis d’entre 50 i 200 euros.

Per a això, serà necessari conservar els tiquets o factures de compra que identifiquen al comerç o establiment d’hostaleria en els quals s’haja consumit. En aquest sentit, serà possible reunir diversos tiquets de compra de diferents imports i establiments.

La campanya suposa una inversió municipal de 7.000 euros en premis al consum local, atés que els guanyadors hauran de gastar els seus premis en establiments de proximitat i hostaleria locals, del 23 al 14 de febrer.

D’aquesta manera, es realitzarà un doble incentiu al consum: en una primera etapa es promocionen les compres durant aquestes dates nadalenques, davant la possibilitat d’aconseguir premis molt cridaners, i en una segona etapa es reverteix la inversió municipal per a incentivar el consum fins a febrer de 2021.

Per a fer efectiva la participació s’han habilitat urnes oficials en l’Agència de Desenvolupament Local (Plaza Cortes Valencianas, s/n) i l’Ajuntament perquè les persones consumidores puguen validar els seus tiquets i aconseguir la papereta de participació i depositar-la en les urnes.

El sorteig se celebrarà el pròxim 22 de desembre, a les 10 hores, en el Saló de Plens de l’Ajuntament d’Alfafar. Des d’aqueix mateix dia, l’Agència de Desenvolupament Local contactarà amb les persones guanyadores.

“El comerç de proximitat i l’hostaleria són, sens dubte, els sectors que estan patint de forma més acusada les conseqüències de les restriccions contra la COVID-19, per això la ciutadania hem de demostrar més que mai la nostra confiança en la seua qualitat de producte i servei. No podem oblidar que són part fonamental de la vida del municipi i de la riquesa local”, ha destacat l’alcalde d’Alfafar, Juan Ramón Adsuara.