Las y los mayores del Barrio Orba de Alfafar han celebrado su semana cultural

  • Juegos, espectáculos, bailes y cenas han llenado los días de esta semana cultural.
  • La carrera popular para mayores y la actuación del grupo Amigos del Baile han puesto fin a esta semana.
ALFAFAR, 17/10/2016:
La Asociación Democrática de Jubilados y Pensionistas Sol Saliente Barrio Orba de Alfafar ha llevado a cabo su semana cultural. Las y los mayores del barrio Orba han realizado durante estos días su semana cultural, donde se han programado juegos tradicionales como petanca, dominó o truc, entre otros.
Además se han organizado diferentes espectáculos y actuaciones, una de ellas por parte del cantante ganador del programa televisivo “Tú sí que vales”, Javier Bovea. Durante el fin de semana se hizo entrega de los trofeos a los ganadores y ganadoras de los diferentes juegos programados. Además, durante la mañana de sábado pudieron disfrutar de la carrera popular para mayores. Y para finalizar esta semana, en el Salón Sanchís Guarner se pudo disfrutar de la actuación del grupo Amigos del Baile, poniendo el broche final a la semana cultural.
semanamayoresbo2
Les i els majors del Barri Orba d’Alfafar han celebrat la seua setmana cultural.
  • Jocs, espectacles, balls i sopars han omplit els dies d’aquesta setmana cultural.
  • La carrera popular per a majors i l’actuació del grup Amics del Ball han posat fi a aquesta setmana.
ALFAFAR, 17/10/2016:
L’Associació Democràtica de Jubilats i Pensionistes Sol Saliente Barri Orba d’Alfafar ha dut a terme la seua setmana cultural. Les i els majors del barri Orba han realitzat durant aquests dies la seua setmana cultural, on s’han programat jocs tradicionals com a petanca, va dominar o truc, entre uns altres.
A més s’han organitzat diferents espectacles i actuacions, una d’elles per part del cantant guanyador del programa televisiu “Tu sí que vales”, Javier Bovea. Durant el cap de setmana es va fer lliurament dels trofeus als guanyadors i guanyadores dels diferents jocs programats. A més, durant el matí de dissabte van poder gaudir de la carrera popular per a majors. I per a finalitzar aquesta setmana, en el Saló Sanchís Guarner es va poder gaudir de l’actuació del grup Amics del Ball, posant el fermall final a la setmana cultural.